Go

6 september 2017 - Bunschoten-Spakenburg, Nederland

Vrienden,

Eindelijk is het dan zover, we gaan vertrekken.

Vanmiddag in het ziekenhuis de uitslag gekregen van de coloscopie van Sjouktje. We wisten al dat er een grote poliep was weggehaald en deze is op kweek gezet en is NIET kwaadaardig. Was 4 cm groot en er moet over 6 maanden nog een keer gekeken worden of de ontstane wond goed genezen is.

Morgen vertrekken we voor onze eerste lange reis dit jaar. In het voorjaar gooide ik roet in het eten door mijn val met als gevolg een luxatie van mijn sleutelbeen en een paar ontwrichtte vingerkootjes. Als je wil kijken wat een luxatie is moet je op Google maar even Tossy 3 intikken.

We gaan heerlijk 31 dagen naar Benidorm om lekker uit te rusten want we hebben de afgelopen weken veel werk verzet. De hele eerste verdieping hebben we gestript, plafond eruit, behang van de muren en het laminaat van de vloer..

Op 1 november komt de timmerman en de stucadoor om gipsplaten tegen de balken te timmeren en dan af te stucen en vervolgens de muren te spachtel poetsen. daarna de vloerenboer voor een nieuwe vloer en dan komt eind van de maand het nieuwe bed en de nieuwe kledingkast. We zijn dus eind november weer helemaal klaar.

Zal af en toe vanuit Spanje wel een kort berichtje plaatsen.

Morgen 360 km voor de boeg , dus rustig aan.

Groetjes

Kees en Sjouktje

1. Paul en Carin:
    6 september 2017
    Goede reis en geniet er van, hebben jullie wel verdiend na de nodige pech! Groetjes van ons, Carin
  2. Els:
    7 september 2017
    Wat een drukke en spannende tijd hebben jullie achter de rug. Nu lekker gaan genieten van jullie reis en het positieve bericht voor Sjouktje! Veel plezier.
  3. Henk de Wit:
    7 september 2017
    Fijn dat er een goede uitslag is en een goede reis naar Benidorm.