home

30 juni 2017 - Bunschoten-Spakenburg, Nederland

Vrienden en vriendinnen,

We zijn weer thuis en hebben na Straatsburg een aantal dagen aan de Titisee gestaan en en daar hadden we een magnifiek uitzicht omdat dit een terrassencamping was en wij op het 3e terras stonden. Konden makkelijk op de fiets naar het plaatsje Titisee en hebben nog boodschappen gedaan in een plaatsje 6 km verderop. Titisee is zeet toeristisch en in de winkels staat alles ook in het chinees en/of Japans welke taal dat ook maar was maar in ieder geval met van die mooie tekens. Er liepen dan ook veel Aziaten. Helaas heeft mijn E-bike het hier begeven. teller stond op 87 % stroom nog aanwezig en het volgende moment stond de teller op 7 % en dat betekent geen ondersteuning meer. Op geladen bij thuiskomst en alles staat weer op 100 %.

Verplaatsing naar de Bodensee waar we naar het subtropisch eiland Mainau zouden fietsen. Fiets gepakt en bij het opstappen stond de accu weer op 0%  dus geen ondersteuning en dan is er niet op te fietsen in dit heuvelachtige gebied.

Hierdoor het schema aan gepast en we hadden alles uitgezocht op fietsbaarheid in de omgeving..

Nog een keer een E-bike gehuurd maar dat was het ook niet. Dus besloten maar naar huis te gaan en meteen maar nieuwe E-bike te bestellen want deze E-bikes hebben al de nodige problemen gegeven.

We zijn dus weer thuis en hebben toch wel 3 weken volop genoten.

De schouder speelt af en toe nog even op maar verder gaat het goed.