we ruiken het voorjaar ?

8 maart 2018 - Bunschoten-Spakenburg, Nederland

Hallo vrienden en vriendinnen (of mag dat niet meer ???)

Hoop dat jullie de winter weer goed hebben doorstaan.

De vorst is weer bijna uit de grond, de sloot ligt weer water in, de zon gaat weer lekker warmte afgeven kortom het wordt weer lente.

De krokussen (crocussen) staan weer in bloei en dan begint het reisvirus weer te kriebelen.

Vorig jaar stonde de Kroatische eilanden op het programma maar door de luxatie van mijn Clavicula en AC gewricht, of te wel mijn sleutelbeen breuk ging dat niet door.

Scheelde dit jaar weer een hoop uitzoekwerk omdat het draaiboek al klaar lag. Even een reminder van de reis.

We vertrekken van huis en rijden in 4 dagen naar Graz in Slovenië en dan begint het genieten. Via Maribor, Pruj, Ljubliana, Zagreb, Plitvici, Sibenik, Zaostrog rijden we naar Dubrovnik.

Van hier gaan we dan weer langzaam omhoog maar dan zo veel mogelijk via de eilanden. (zal jullie onderweg wel weer korte berichtjes sturen)

We zullen in totaal 60 dagen onderweg zijn en zijn eind juni weer thuis.

Tot ziens.

Kees en Sjouktje

1. Truus en wim leeuwenkamp:
    8 maart 2018
    wat een heerlijk vooruitzicht. Maar we spreken elkaar gauw.
    truus en wim
  2. Rien:
    8 maart 2018
    Ha Cees en Sjouktje, goed om te horen dat de zaken er dit keer vooralsnog 😉 goed voorstaan. Houden zo! Maar laat ons ook alsjeblieft nog even weten wat jullie vertrekdatum is. Hoeft niet precies, hoor, maar wel zo ongeveer😊. Liefs, Rien