Beek

10 september 2014 - Beek Gem Montferland, Nederland

Vrienden,
na een droevige dag gisteren hebben we toch maar besloten om vandaag in de camper te stappen en zijn neergestreken in Beek Gelderland. De Duitse grens ligt hier op 500 meter. Het is de bedoeling dat we de rivier de Ruhr stroomopwaarts gaan volgen en we blijven weg zolang hrt weer redelijk is.Zal niet iedere dag een verhaaltje schrijven maar jullie wel regelmatig op de hoogte houden.
groeten Kees en Sjouktje

1. J.E. de Boer:
    10 september 2014
    Kees en Sjouktje,
    Na een, nemen wij aan, vervelende week toch maar weer op reis. Iets dichterbij, wij volgen graag jullie belevenissen. Probeer te genieten van deze mooie nazomer.
    Groeten,
    Annie en Jan
  2. J.E. de Boer:
    11 september 2014
    Kees, ik weet niet hoever jullie Duitsland in gaan maar wij hebben een bijzonder mooi campinkje bezocht in de richting van Dresden. Op de site te vinden;
    www. Schloss-issigau.de Leuke plaatsen en een goed restaurant aanwezig op de camping.