Benicassim

5 september 2016 - Benicasim, Spanje

Vrienden.
Ja we zijn weer een week verder en hebben niet al te veel meegemaakt
.Via Frankrijk naar Spanje en dan rustig afzakken naar Benidorm waar we 10 september verwacht worden ivm reservering . Voor het eerst in zeer veel jaren weer eens een camping besproken. Het weer is ons meer dan gezind. Hoge temperaturen en weinig wind. We bekijken dus weinig en hebben dan ook niet veel.foto's die we mee kunnen sturen. Vandaag zouden wij in Peniscola op de camping gaan staan maar helaas de camping was niet bereikbaar ivm de aankomst van de Vuelta die precies op.de boulevard was waar de ingang van de camping is
Niet voor vanavond 20.00 uur te bereiken. Dus Door naar een andere camping en wel.Benicàssim. 58 km verderop. Geen probleem want nu hebben we vandaag ca 200 km gereden en waren we om 13.00 op onze bestemming. Ook weinig foto's en weinig te vertellen omdat we hier alles al.gezien hebben. Denk er over na om te stoppen met reislogger.nl en allen via Facebook of een vakantie app verder te gaan. .
We blijven hier 3 dagen.
Groetjes uit een warm Spanje
Kees en Sjouktje

1. Anna:
    Hi Kees en Sjouktje.
    Ook in Nederland deze week een nazomer maar niet zo warm als bij jullie.Heb op Kees zijn verjaardag een app. gestuurd namens de familie weet niet of hij ontvangen is.
    Sjouk ik stuur nog een foto van de te kopen producten.
    21 september ga ik nog een week naar Portugal waar het op dit moment ook nog heet is. Veel plezier nog .
    Groet, Anna.
  2. Henk de Wit:
    Wij nog 1 dag in een warm Mallorca relax aaan zwembad of zee
  3. Truus en wim leeuwenkamp:
    6 september 2016
    ik hoop voor jullie dat de branden rond Benidorm tegen die tijd gestopt zijn. Lijkt me vreselijk om mee te maken.
    Nog veel plezier en we horen wel weer. groetjes, Truus en Wim
  4. Paul en Carin:
    13 september 2016
    Wij genieten van een prachtige nazomer, deze week 30 graden of meer.vertrekken maandag voor een weekje België. Genieten jullie nog maar even door. Veel plezier, groetjes P en C.