Benacassim

15 oktober 2016 - Benicàssìm, Spanje

Hoi.
We staan aleer een paar dagen in Benicassim en mogen niet klagen over het weer. We merken wel dat we alweer half oktober zijn en ja dan kan je eindelijk.lekker in de zon zitten. Tot nu zochten we iedere keer de schaduw op omdat in de zon het te warm was.
We zijn dus langzaam richting huis aan.het koersen. De planning is de 24e thuis te zijn. We hebben de thuisreis in 6 of 7 stukken geknipt. We moeten ongeveer nog 1800 km afleggen. Dus per dag ca. 300 km. Dit is öok afhankelijk van het weer. Bij.zon rustig aan en bij.regen iets meer km ' s per dag. Via Sitges, Platja d ' Aro en Beziers Door naar Clermont Ferrant, dan Bourges en de laatste stop voorbij Parijs en.voor Arres. Dan de laatste trip.naar huis.
Tot ziens en groetjes
Kesj

1. J.E. de Boer:
    16 oktober 2016
    Vanuit Schagen wensen wij jullie een goede terugreis. Aan het heerlijk na zomeren is na ook een einde gekomen.
    In november hopen we met Reinder en Derkje en Wim en Margriet alle verhalen over het afgelopen seizoen van een ieder te horen.
    Tot ziens,
    Annie en Jan
  2. Henk de Wit:
    16 oktober 2016
    Thans weer mooi weer hier, goede terugreis H&C
  3. Truus en wim leeuwenkamp:
    16 oktober 2016
    we hopen jullie weer heelhuids hier tegen te komen en te spreken. Goede reis, en tot ziens. Wim en Truus
  4. Anna:
    17 oktober 2016
    Goede thuisreis gewenst en tot ziens.
    Anna
  5. Paul en Carin:
    22 oktober 2016
    Goede terugreis ! Hier is het inmiddels herfst.
    Groetjes, Paul en Carin