Zwolle

18 september 2014 - Beek Gem Montferland, Nederland

Vrienden,

We zijn weer een stukje verder en zijn via Doesburg aangekomen in Zwolle.  We staan voor het eerst op een camper plek en deze is gelegen bij  jachthaven de Hanze. We hebben hier stroom, niet noodzakelijk en toilet en douchen.  Stroom kost € 1,00 per 2000 watt en de standplaats € 9,50. We hebben een mooi plaatsje,  zie de foto's. Vandaag op bezoek bij onze kinderen en kleinkinderen.  Morgen verkassen we weer naar Assen om de rest van de familie te bezoeken. We genieten nog steeds van het mooie weer en hebbe n de afgelopen week heel veel gefietst. Nxa Assen hebben we het voornemen om nog door te gaan naar  Friesland.

We laten nog wel van ons horen, groetjes Kees en Sjouktje

1. Reinder en Derkje:
    18 september 2014
    We hebben niet vaak een snelle internetverbinding, maar op deze camperplek in Silves (Portugal), staan we bijna onder de "zender" dus gelegenheid om te reageren. Goed dat jullie weer op pad zijn. Wij kennen de camperplek in Zwolle niet, maar het klinkt goed. Goede reis verder!