Benidorm 3

2 oktober 2015 - Benidorm, Spanje

Hoi.
Ja we staan nog steeds in Benidorm en dat bevalt ons wonderwel. De laatste jaren was 4 dagen het maximum. We luieren fietsen naar Altea of L'Alfas del.pi doen wat boodschappen lunchen en winkelen wat. Sjouk heeft al 2 paar schoenen gescoord en zowaar een paar met behoorlijke hakken. Zit nu even te kijken naar het weer op RTL 4 en dat ziet er nog steeds goed uit. We lopen dan ook nog steeds in korte broek en polo. We hebben al besloten om volgend naar hier weer terug te komen. Goede camping met prima wc en douches in 5 minuten met de fiets naar Benidorm en met 20 minuten naar Altea. Daarboven op mooi weer. A.s. maandag vertrekken we weer richting huis. Hoe snel we naar boven gaan is nog onzeker. Heeft te maken met het weer
We denken dat onze volgende stop.in Olivia is. ( ca. 100.km). De camping loopt langzaam vol.met overwinteraars . Het lijkt ons niets om zolang in Spanje te zitten want ook.hier wordt winter wel niet zo koud als in Nederland maar ook hier wordt het aan het einde van de middag koud.
Groetjes Kees en Sjouktje
Van reisblog naar fotoboek