bijna

15 april 2015 - Bunschoten-Spakenburg, Nederland

Ja het begint te dringen met de tijd. Morgen nog de boekhouding van de Rotary bijwerken en overdragen, naar Harderwijk voor een onderdeel. Vrijdag een feestje in de avond en zaterdag de hele dag opstap met de Rotary ivm 30 jarig bestaan en dan maandag vertek.
Het is de bedoeling dat we in ieder geval via Dresden en Praag naar de verzamel camping op de grens van Oostenrijk en Hongarije gaan waar we op mei moeten zijn. Zal van het jaar niet meer dagelijks een stukje schrijven maar ca 1 x in de week. Vond zelf dat er te veel dubbel geschreven werd. Bv. Vandaag gaan we naar X geschreven en morgen dan weer we zijn gisteren naar X geweest. Omdat de techniek ook bij ons niet stl staat heb ik dit bericht op de telefoon geschreven en dat gaat redelijk langzaam ivm typewerk met 1vinger. Tablet gaat wat sneller maar de laptop blijft toch favoriet.
Groetjes Kesj

1. J.E. de Boer:
    16 april 2015
    Vanuit Schagen een goede reis toegewenst met de NKC.
    De Grieken kunnen wel wat euro's gebruiken. We volgen jullie graag via deze site met reisverhalen.
    gr,
    Annie en Jan
  2. Wim en truus:
    16 april 2015
    Ik dacht je komende dinsdag nog te kunnen verslaan, maar dat is kennelijk niet het geval. Hoe komen we de komende tijd door zonder jullie. In ieder geval heel veel plezier, een heel goede reis, een behouden vaart en probleemloze thuiskomst.
    Wim en Truus
  3. Truus en wim leeuwenkamp:
    16 april 2015
    ik sluit me helemaal bij de vorige spreker aan.
    Rij en doe voorzichtig zodat jullie weer heelhuids thuiskomen.
    Ik wens jullie een mooie reis en tot ziens.
    Truus en Wim