Colmar

30 augustus 2014 - Chalezeule, Frankrijk

Vandaag begonnen met een waterig zonnetje en in de loop van de dag werd het toch nog een redelijke dag. We hebben gisteren besloten om eerst naar Colmar te gaan en daar 1,5 tot 2 uur te wandelen en dan door te rijden naar Besancon.. Colmar is en leuk plaatsje met veel vakwerkhuizen en evenzo veel winkeltjes. Heerlijk in het zonnetje gewandeld en om 12.00 uur weer vrrtrokken naar Besancon. Omdat we geen tolwegen rijden komen we door veel kleine gehuchten en daaraan verbonden de witte weggetjes zoals deze op de kaart staan. Om ca 15.30 uur kwamen we aan op de camping. Spulletje klaar gemaakt en lekker in het zonnetje zitten lezen. Morgen op de fiets naar Besancon en dat beloofd weer een spannend avontuur te worden. Jammer dat het morgen zondag is want dan is het toch minder gezellig in een stad. Morgen maar.
groetjes Kees en Sjouktje

1. Truus en wim leeuwenkamp:
    31 augustus 2014
    dan gaan jullie toch gezellig naar de kerk in Colmar. Daar zijn vast een heleboel mensen. Prettige zondag verder. Groetjes, Truus
  2. J.E. de Boer:
    31 augustus 2014
    Besancon, weten jullie nog die man met die ezel die langs de Donau wandelde op weg naar Palestina en op dezelfde camping logeerde als de ANWB groep. Wel die man kwam uit Besancon. Hebben jullie hem toevallig nog gezien ??
    Geniet van de mooie Elzas en Loraine.
    Groeten, Annie en Jan