El Puerto de St. Maria

15 mei 2014 - Pamplona, Spanje

Hoi,

Ja daar zijn we dan weer even. Wifi kost hier geld en dan zijn we niet zo happig. Morgen vertrekken we weer want het bevalt ons hier niet. Door de sterke wind die hier staat, is reeds begonnen op onze vorige camping, is het hier niet aangenaam. Op de boulevard wordt je gezand straalt, Buiten eten is geen pretje want dan eet je zand en binnen is alles stof en zand. Het weer is verder nog steeds super, heerlijke temperaturen maar die wind maakt het onaangenaam. We kunnen geen zonnescherm uitzetten want die waait stuk met deze sterke wind, dus continu draaien om de boom die op onze plaats staan. We hebben vandaag  nog wel 23 km gefietst over fietspaden maar daar is het wel mee gezegd voor vandaag. Beetje lezen, de stad verkennen nog wat bezienswaardigheden bekijken enz... Zal nog wat foto's bijsluiten. Ook de navigatie weer bijgewerkt, want Portugal behoort niet tot Zuidwest Europa volgens Garmin. De keus was nu of alleen Spanje en Portugal of Noordwest Europa inladen. Als je Zuidwest Europa inlaad zit Portugal daar niet bij en dat is toch ons volgende land. Nu Noordwest Europa ingeladen en daar  staat Portugal, Spanje, Frankrijk en Engeland en Ierland in. Maar weer geen België en Nederland. Als ik meer wil inladen zegt hij dat er niet genoeg ruimte is terwijl ik een extra SD kaart in het apparaat heb zitten maar daar zet hij niets op. Als we thuis zijn maar eens op extra aandacht aan schenken.

Morgen dus op naar Sevilla en daar zijn we 2 jaar geleden ook geweest, prima camping maar duur, geen korting op welke kaart dan ook en we hebben er een paar bij ons, Camping Cheques, ACSI, best deal, camping Key, NKC enz.

Groeten,

KESJ

1. J.E. de Boer:
    15 mei 2014
    Harde wind maar verder mooi weer. Hier ook mooi weer, droog en veel zon. Derkje en Reinder zijn in de Balkan, op het nieuws zojuist gezien dat daar grote wateroverlast is. Spanje is toch beter, geniet er maar van.
    Groeten,
    Annie en Jan
  2. Henk de Wit:
    15 mei 2014
    Je durft wel: om achter en schuttinkje naar de ("vrouwelijke") stier te kijken !!!!.