Griekenland

22 oktober 2014 - Bunschoten-Spakenburg, Nederland

Vrienden,

Het is nog erg vroeg om alweer aan reizen met de camper te denken, hij staat nog maar net in de winterstalling,  maar toch hebben we onze voorjaarsreis alweer gepland. We hebben besloten om eens een groepsreis met de N(ederlandse) K(ampeerauto) C(lub) te gaan maken. We hebben geboekt de 1e Griekenland reis met vertrek 4 mei 2015 uit Podersdorf-Oostenrijk om dan via Tamasi,-Hongarije, Belgrado en Vranje- Servie, Macedonie door naar Neo Moudania in Griekenland. In Griekenland doen we de volgende plaatsen aan, Vergina, Kato Gatzea, Athene, Korinthos, Tolo, Koroni. Olypia, Delphi, Kastraki. Hierna verlaten we Griekenland weer en gaan dan via Barbullush - Albanie door naar Dubrovnik - Kroatie. Hier eindigt de groepsreis op 10 juni en dan hebben we nog ca 3 weken om weer thuis te komen.In het najaar van 2013 zijn we ook in Kroatie geweest en hebben door problemen met de watervoorziening in de camper de eilanden niet bezocht. We denken dat dat nu een mooie gelegenheid is om deze nu te bezoeken.  In het voorjaar laten we wel weten hoe de plannen zich verder ontwikkeld hebben.

groeten

Kees en Sjouktje

1. Reinder en Derkje:
    22 oktober 2014
    Volgens ons is dit een fantastische reis, en het is ook leuk om een keer het verschil te ontdekken tussen de ANWB (caravan/camperreis) en een reis met alleen maar campers.
    Ik zag dat alle drie "de beste van griekenland" reizen al volgeboekt zijn, anders hadden wij ook nog wel interesse gehad.
    Groet,
    Reinder en Derkje
  2. J.E. de Boer:
    22 oktober 2014
    Al vroeg worden plannen gesmeed voor 2015. De gidsen voor de reizen in het nieuwe jaar zijn nog maar net op de mat gevallen. Jullie zijn er snel bij, plannen maken, inlezen en een cursus Grieks voor beginners om het goede gevoel te krijgen.
    Geniet van de voorbereidingen, groeten,
    Annie en Jan de Boer
  3. Bert en Riekje:
    23 oktober 2014
    Dat lijkt ons een fantastische reis.
    Wij gaan zelf in juni naar IJsland en in het najaar nog een reis met de ANWB. Hebben Griekenland voor 2016 op ons lijstje

Groet Bert en Riekje