Klaar

28 april 2016 - Bunschoten-Spakenburg, Nederland

Even kort bijpraten. We denken dat we klaar zijn voor vertrek. Door de nieuwe camper en een aantal dingen toch een andere plaats hebben gekregen is het toch weer even spannend
Hebben we nu echt alles ?? We hebben wel gekeken naar alles toen de oude camper leeg ging. Sommige dingen sleep je jaren mee zonder te gebruiken en die hebben we dan ook maar thuisgelaten
Zul je zien dat je het mist. Jammer dan. Schat in dat ik.toch nog 50 kg te zwaar ben maar dat mag geen probleem zijn.
Morgenochtend vertrekken we en rijden ca 400 km naar een camping onder Koblenz en vandaar naar Illertissen onder Ulm, dan nog een camping in Oostenrijk en dan in Italië gaan we het weer rustig aan doen. Ben trouwens benieuwd hoe het bij de grens gaat. Jullie horen het wel weer.
Groeten
Kesj

1. Anna:
    28 april 2016
    Wens jullie veel reis plezier. Zelf net terug van een paar dagen Heidelberg het is ook daar koud. Houden elkaar op de hoogte van onze reizen.
    Goede reis doe voorzichtig .
    Lieve groet,
    Anna
  2. Jolanda en Ron:
    28 april 2016
    Fijne en gezonde reis gewenst, wij gaan over 6 weken een maandje fietsen in Denemarken.
  3. Henk de Wit:
    28 april 2016
    Goede reis en heel thuis
  4. J.E. de Boer:
    29 april 2016
    Kees en Sjouktje, heel mooie vakantie toegewenst. Wij hebben een paar dagen proefgedraaid in Voorthuizen. Koud en nat brr, Voor de grote reis naar Spanje en Portugal
    laten wij er deze week toch nog even een mover onderzetten. Wij vertrekken 12 mei.
    Nogmaals voor jullie een heel goede reis.
    Annie en Jan
  5. Truus en wim leeuwenkamp:
    29 april 2016
    wij wensen jullie een fijne tijd toe op jullie reis en een behouden thuiskomst.
    Lieve groetjes en veel plezier.
  6. Wim en truus:
    29 april 2016
    Beste Kees en lieve Sjouktje.
    Geniet het leven maar vooral een behouden thuiskomst, dat de zon maar veel mag gaan schijnen en wij er hier in het koude kikkerland ook nog wat van kunnen profiteren.
    Groeten,
    Willibrordus P.
  7. Simon Weijers:
    29 april 2016
    Sjouktje en Kees een hele fijne vakantie toegewenst. Rij voorzichtig. Let op de slechte wegen tussen Rome en Napels als je de Sicilië route volgt.
    Ineke en Simon Weijers
  8. Bert en Riekje:
    29 april 2016
    Goede reis en zijn benieuwd of je ook oponthoud hebt over de Brenner