Obernai

28 augustus 2014 - Obernai, Frankrijk

Hoi,
vanmorgen vertrokken uit de stad Luxembourg met een licht mist maar al spoedig brak er achter de wolken regelmatig een zonnetje door en ging zowaar de zonnebril op.we hadden vandaag ongeveer 200 km af te leggen en aangezien we geen tolwegen rijden en de navigatie niet weet dat wij in een camper rijden komen we natuurlijk weer de bekende witre weggetjes tegen. Dat is natuurlijk herlijk want we rijden door allerlei kleine dorpjes en zien de prachtigste, met bloemen versierde hoofdstraten, kunnen ze in Nederland nog een voorbeeld aan nemen. Ondanks dat alles w as ik vandaag blij dat we op onze bestemming waren. Waarom ???? Dinsdag morgen op onze vertrek dag werd ik , smorgens wakker met keelpijn, dus nog even gauw bij de Jumbo een doosje Strepsils gehaald. Maar helaas hier kon ik de keelontsteking niet mee stilzetten. Gisteren in de stad Luxembourg even een apotheek opgezocht en daar maar eens even ingeslagen, een hoestdrank, keeltabletten met lidocoine en Sjouk had nog paracetamol met codeïne bij zich en die slik ik dan voor de nacht zodat ik in ieder geval niet de hele nacht lig te blaffen. Het gevolgvan dit alles is dat mijn ogen net twee branderige kooltjes zijn, maar ales gaat over en dit dus ook. Zit nu toch in korte broek en T shirt en dan natuurlijk die branderig e kooltjes, koud H eb ik hrt in ieder geval niet maar toch ok weeer geen koorts denk ik. Laat het hier weer even bij en ga mijn luikjes even sluiten. Groetjes Kees en Sjouktje

1. J.E. de Boer:
    28 augustus 2014
    Gorgelen met cognac is een goede remedie. Maar dat verkopen ze niet in een apotheek, dat weet je toch wel kees.
    Toch maar beterschap toegewenst.
    Groeten,
    Annie en Jan
  2. H. de wit:
    29 augustus 2014
    Een Berenburg mag ook wel helpen.
    Zijn net terug van Kijkduin, heerlijke week gehad met zelfs nog strandweer.