Winterpauze

25 december 2013 - Bunschoten-Spakenburg, Nederland

Vrienden,

Nadat wij uit Kroatie zijn teruggekeerd is er niet vel gebeurd op reisgebied.

Wel zijn er de nodige veranderingen in onze manier van reizen. Wel met de camper maar niet meer met de ANWB als reisbegeleider. We zijn het niet helemaal eens met de manier van voorbereiden van fietsreizen en dat was toch een beetje ons vakgebied.

Slechte fietsroutes of soms helemaal niet en we moesten dus iedere keer het maar uitzoeken wat resulteerde in het voorrijden van alle routes en deze dan ook op papier zetten.

Daar komt nog bij een minder prettige ervaring op de laatste reis en ook dat we op cursus moesten en dan op eigen kosten.

Kortom, we waren er klaar mee.

Onze gedachten gaan nu uit naar een tripje in het voorjaar richting Spanje en Portugal. Door het midden van Spanje naar beneden en dan via het binnenland van Portugal weer omhoog. We hopen half April te kunnen vertrekken maar dat is afhankelijk van de 2 staar operatie die Sjouktje in Februari moet ondergaan.

Zal jullie weer op de hoogte houden via deze site.

Groeten

Kees en Sjouktje

P.S. als wij jullie vergeten zijn met een kaartje/E-mail dan wensen wij jullie vanaf deze plaats ook een mooi en vooral gezond 2014 toe.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Henk de Wit:
    27 december 2013
    K&S een nieuw geluid !!! Overigens het lijkt net of je zojuist terug bent uit Oosterrijk (we zijn intussen thuis). Ik weet beter.
  2. Paul en Carin:
    30 december 2013
    Hoi Kees en Sjouktje,
    De kogel is dus door de kerk! Wij zijn weer thuis na even weggeweest te zijn. Jullie ook een goede jaarwisseling en alle goeds voor 2014!
  3. Henk de Wit:
    30 december 2013
    Ik neem aan dat ik nu je berichten krijg