Benidorm 2

25 september 2015 - Benidorm, Spanje

Hoi.
De pplanning was dat we vandaag weer verder zouden trekken maar we hebben besloten om tot maandag hier te blijven. We hebben een mooi plekje. Schoon sanitair, warme douchen een mooie omgeving.
Vandaag via Alfa del Pi naar Altea gefietst. Gedeeltelijk langs de weg en gedeeltelijk via fietspaden. Dat ze hier fietspaden hebben is natuurlijk al bijzonder. Maar je moet niet gek opkijken als het zomaar stopt en 100 Meter verder weer begint.. Het oude centrum van Altea is heel bijzonder. Het ligt boven op een heuvel /berg en dus moet je veel trappen op. Maar dan is het uitzicht ook heel bijzonder. Omdat het helder weer is kan je zomaar 15 km verder kijken en zie je in de verte zelfs Benidorm. In totaal zo'n 28 km gefietst. Het weer is nog steeds uitstekend. Temperaturen van 30 + is heel normaal
De nachten koelen af tot ca. 16/17 graden. Dus slapen.gaat ook.nog steeds goed. Wat doen we verder?? Luieren en boekje lezen middagdutje en een beetje fietsen. Dit was het dan weer even
Groetjes van ons. KESJ
Van reisblog naar fotoboek