Benidorm

22 september 2015 - Benidorm, Spanje

Hallo.
Zit maar weer eens met de telefoon te spelen en dan komt ook reislogger weer voorbij en zie ik dat er alweer een week voorbij is. We hebben 8 dagen in Benicassim gestaan en zijn daar maandag vertrokken. Bewust niet meer op zondag verplaatst want dan heb je nog veel Spanjaarden op de camping. We zijn afgereisd naar Benidorm, zelfde xping als 3 jaar geleden en ook nog dezelfde plaats. We zitten op het ogenblik op het warmste plekje van Spanje met temperaturen van +30 graden. Vanmorgen even boodschappen gedaan en dan is onze fietsnavigatie toch wel erg fijn. Onder nuttige punten even bij kruideniers kijken en hetzij geeft een lijst van alle supermarkten te beginnen bij de dichtbijgelegen. We kunnen dan zelf een supermarkt uitkiezen erg hij stuurt ons daar naar toe. Het is gewoon te warm om.iets te ondernemen en we blijven dan ook maar rustig bij de camper zitten. Boekje lezen ergens als de ogen zwaar worden even sluiten. Dat was het weer even voor dit moment.
Groetjes kesj

1. Henk de Wit:
    22 september 2015
    Hallo Kees, hoe komt het dat ik bijna alle foto's op z'n kop krijg, afhankelijk hoe je de telefoon/camera houdt ?
  2. Truus en wim leeuwenkamp:
    22 september 2015
    Leuk, Benidorm ben ik ook 2x geweest in mijn vorige leven.
    Toen was ik nog jong, ahum... met mijn vriendin Arma de Winter jullie wel bekend.
    Groetjes, en wanneer komen jullie weer huiswaarts???

Truus
  3. Anna:
    22 september 2015
    Ik zou nog heel lang wegblijven want hier is het niet veel soeps , zitten jullie te puffen wij verslijten een paraplu . Heb vorige week weer een gerecht gekookt uit het kookboek en het was een succes.Over 3 weken hoop ik ook in Benidorm te zitten dus laat nog wat mooi weer over.