Calabrie

12 mei 2016 - Nicotera, Italië

We hebben na Pompei weinig te melden. Zijn intussen 2 campings verder en het weer zit tegen. De eerste dag na Pompei hadden we een camping op ca 80 km uitgezocht. Bij aankomst bleek het er erg rommelig uitzien. Misschien speelde ook de regen mee maar we besloten deze over te slaan en Door te rijden naar de volgende en dat betekende nog 170 km doorrijden. In de regen is dat niet erg want anders zit je toch maar binnen. Rustige camping maar in juli en augustus zal het daar wel helemaal vol staan. Want op zeer veel plaatsen stonden ingepakte caravans en ingepakte koelkasten. Nu een uitstekende camping. Vandaag doorgereden naar een camping in de omgeving van Vibo Valentin. Weer eens wat anders we hebben onze eigen badkamer afgesloten met een sleutel. Bevattende een douchebak een toilet en een wastafel. Morgen afhankelijk van het weer Door naar Sicilie of nog een dagje blijven staan want dan maken we er wasdag van en ga ik de hordeur repareren. Groetjes kees en Sjouktje

1. Anna:
    13 mei 2016
    Het mooie weer komt eraan hoor. Ben de koffer aan het pakken voor de reis naar Sardinië en Corsica. Vertrek zondagmorgen vroeg voor een mooie reis en ga ervan uit dat de zon weer te voorschijn komt in Zuid- Europa. Houden elkaar op de hoogte van onze reis.
    Lieve groet,
    Anna.
  2. Paul en Carin:
    15 mei 2016
    Even een berichtje uit Bun. Zijn vanaf 2 Mei druk geweest in ons nieuwe huis en alles loopt volgens plan. We rijden heen en weer, maar kamperen daar ook op onze manier! Vanaf 23 Mei zullen we wel meer daar dan in Bun zijn, want dan wordt er van alles gedaan, vloerbedekking, keuken etc. Hoop voor jullie dat het beter weer wordt! Hier nu een dip, 12 graden......De winterjas kan weer aan, maar het wordt komende week weer warmer, hoera . Geniet van de reis en groetjes.
    Ps. Morgen gaan we weer voor een paar dagen naar het oosten en daar hebben we in!