Castrojeriz

16 juni 2014 - Castrojeriz, Spanje

Vrienden,(innen)

We zijn langzaam naar boven aan het kruipen en zijn nu nog ca. 250 km van Biarritz verwijderd. We staan nu in een gehucht dat Castrojeriz heet en ligt tussen Burgos en Vallodalid, vanuit het zuiden gezien 15 km links van de snelweg E 80 of N 620.Er is hier een oud vervallen fort uit de .... eeuw en verder  niets dan een leuk klein dorpje.

We blijven hier dan ook maar 1 nacht en trekken morgen verder naar de Atlantische kust, Zarautz (als ik zo goed schrijf) Als het daar mooi is blijven we nog een paar dagen hangen en anders in een aantal stappen naar boven. Eerst in de buurt van Bordeaux om deze stad te bezoeken. Dan door naar een plaatsje vlakbij Futuroscoop, waar we al zo vaak langs gereden zijn maar nog nooit eens even gestopt om te bekijken.  Dan door naar een plekje onder Parijs en als we nog zin hebben zullen ook daar eens even een kijkje nemen. Verder willen we nog even naar Brugge of Gent in Belgie en dan weer naar huis.

Jullie zien er zijn nog plannen genoeg maar dat is ook afhankelijk van het weer. We zijn natuurlijk veel zon gewend en sinds we Frankrijk op de heenweg hebben verlaten geen regen meer gehad op een buitje in de nacht na. (waar ??? dat weet ik niet meer) Zit nu in het campingrestaurant met plaats voor 16 man(of vrouw) . Heb voor vanavond het menu besteld dat bestaat uit lams rack, sla en frites. Prijs ???

Ga nu weer verder met mijn boek en weet nog niet waar het volgende bericht vandaan komt. Nog wat foto's van de vorige camping met ooievaarsnest en hier het vervallen fort.

Groetjes

Kees en Sjouktje

1. Truus en wim leeuwenkamp:
    17 juni 2014
    misschien komen jullie onderweg Henk en Corrie nog tegen. Die zijn nu richting Zuid Frankrijk. Nog veel plezier, Truus