Zarautz

18 juni 2014 - Zarautz, Spanje

Amigo's,

Gisteren in Zarautz aangekomen en dat zal onze laatste plaats zijn in Spanje. Gisteren even afgedaald naar het plaatsje Zarautz en dat was niet zo erg maar terug was het weer een hele klim op weer op de camping te komen want die ligt ver boven de zee. Het plaatsje stelt niet veel voor en we hadden toch wel een leuke boulevard verwacht. Misschien als het juli of augustus is maar nu is er geen bal te beleven. Het weer is nog steeds goed en niet meer zo verschrikkelijk warm. 26 graden vinden wij genoeg en dan ga je nog regelmatig in de schaduw zitten.

Zal nog even vertellen over de lamsbout op de vorige camping die we 's middags hadden besteld voor 's avonds om 19.30 uur. We werden aan een keurig gedekt houten tafeltje gezet en daarnaast stond een ijzeren tafeltje. Eerst uiteraard een drankje en toen werd er een grote vuurvaste schaal neergezet met een lams achterpoot erin. Werd door de zoon van de eigenaar even in stukken gesneden en ieder kregen wij een stuk lamsbout op ons bord. Bordje sla en een bordje patat erbij. Wat was die lamsbout verrukkelijk. Om de vingers bij op te eten. Zelfs Sjouk heeft meer vlees ge