Chioggio

13 juni 2016 - Chioggia, Italië

Hoi.
Zijn langzaam naar boven aan het rijden en staan intussen op een camping in Chioggio net even onder Venetië. We hebben weinig enerverende dingen meegemaakt en daarom ook weinig te vertellen. Onze volgende camping ligt weer aan het Gardameer en dan langzaam Door Oostenrijk en Duitsland om de 24 juni neer te strijken in Ludinghausen voor de gezamenlijke bestuursoverdracht van onze vriendschapsclub en de onze. Het bezoeken van kerken. Kathedralen en meer hebben we op een laag pitje gezet. Want we hebben alweer zoveel gezien dat we er even genoeg van hebben. Met ons verder alles goed en tot spoedig.
Kees en Sjouktje

1. Truus en wim leeuwenkamp:
    13 juni 2016
    dus over twee weken zijn jullie al weer thuis? Fijn om jullie dan weer te zien, en dan zullen we gauw wat afspreken.
    Hier alles ook redelijk goed.
    Groetjes, Truus en Wim
  2. Truus en wim leeuwenkamp:
    13 juni 2016
    dus over twee weken zijn jullie al weer thuis? Fijn om jullie dan weer te zien en dan zullen we gauw wat afspreken. Hier alles ook redelijk goed.
    Groetjes, Truus en Wim
  3. Henk de Wit:
    13 juni 2016
    Kunnen wij ons voorstellen, genoeg is genoeg. Je foto's hebben ook al mooie plaatjes van kerken enz. laten zien. Groetjes H&C
  4. Anna:
    14 juni 2016
    Gezellig dat jullie naar het Gardameer komen.Onze caravan is nr.512. Laat even weten via de app waar jullie staan.
    Tot ziens in Lazise. Anna.
  5. Paul en Carin:
    22 juni 2016
    Wat vliegt de tijd, jullie zijn al weer op weg naar huis!
    Wij zitten in ons nieuwe huis! Alles goed verlopen op wat kleine dingen na. Het voelt prima! Zien jullie wel in Lochem. Geniet nog even van het laatste " staartje" . Goede terugreis en groetjes, Paul en Carin