Cologna spiaggia

6 juni 2016 - Bunschoten-Spakenburg, Nederland

Hoi,

Sinds Alborobello hebben we weer een paar campings gehad en het blijft in Italië eigenlijk hetzelfde net als het hele land. Slechte wegen, overal vuil en slechte campings. Iedereen gooit alles maar van zich af en de bermen en parkeerplaatsen liggen vol met huisvuil en als we in Nederland niet oppassen gaan we dezelfde kant op. De jeugd gooit ook alles maar van zich af. Als we de berm van het fietspad naar Amersfoort bekijken begint het erop te lijken. Lege pakjes en blikjes drinken, pakjes brood en chips zakken. Campings zonder warm water om af te wassen en geen toiletpapier dat zijn toch zaken waar je in 2016 toch op mag rekenen. Oude krakkemikkige toiletgebouwen het enige is dat het nog wel schoongemaakt wordt.We staan nu op een camping in Cologna Spaggia en dat is een verademing want er is warm water om af te wassen en er is toiletpapier en heerlijk warme douches en dat voor 16 euro per dag en ook nog eens aardige mensen op de receptie.

Vandaag heerlijk gefietst en dat over prachtige en brede fietspaden/ Jammer dat iedere gemeente weer een ander kleurtje maakt. We hebben dus over witte, gele, zwarte, rode en blauwe fietspaden gereden maar wel allemaal goed onderhouden.De fietspaden lopen allemaal langs de boulevard en er zijn zeer vele eetgelegenheden en drinkgelegenheden. Volop hotels langs het strand en 's morgens iedere keer prachtig weer maar in de middag betrekt het dan en soms een paar druppeltje regen.

We zouden hier 2 dagen blijven maar we hebben er nog 2 bijgeboekt want we hebben nog tijd genoeg.en we hebben een open planning. we moeten 24 juni in Ludinghausen zijn voor de gezamenlijke bestuursoverdracht met onze Rotary zusterclub .

Zal nog wat foto's toeveogen.

Groetjes, Kees en Sjouktje

1. Anna:
    7 juni 2016
    Ziet er goed uit de foto's. Vrijdag vertrek ik naar het Gardameer . Vanaf 11 juni tot 25 juni zit ik op camping Du Parc misschien rijden jullie op de terugweg nog langs het Gardameer en zien we elkaar. Vandaag nog een dagexcursie en dan weer de koffer pakken ik heb er zin in. Jullie ook nog veel plezier . Lieve groet,
    Anna.
  2. Truus en wim leeuwenkamp:
    7 juni 2016
    ja, ongemerkt begint de tijd al weer op te schieten dat jullie richting huis komen.
    Leuk dat jullie het zo naar je zin hebben.
    Lieve groetjes, Truus en Wim
  3. Henk de Wit:
    7 juni 2016
    Wij sluiten ons helemaal aan bij de woorden van Truus en Wim
    groet Henk & Corry
  4. Bert en Riekje:
    9 juni 2016
    Zitten in Palermo zonder fietspad. Gaan zondag met de veerpont over Willen ooit die fietspaden nog eens befietsen ondanks de rotzooi in Italië. Gr B en R