nog even.

10 april 2014 - Bunschoten-Spakenburg, Nederland

Hallo vrienden,

het begint op te schieten, nog 11 dagen en de reis begint. Camper staat weer op de oprit, vandaag gewassen.
Maandagmorgen de camper naar de garage gebracht want hij moest apk gekeurd worden. Meteen de olie laten vervangen en het belangrijkste we hebben de voorveren laten vervangen door een paar hogere. De camper staat nu veel meer horizontaal en dat heeft , hopen we , het gevolg dat we minder vaak blokken onder de voorwielen moeten leggen om een beetje recht te staan.
Vanaf nu gaan we beginnen met alles in te richten, de laatste boodschappen te halen, niet alle kleren meer dragen en niet veregeten ook nog even naar de kapper.
Kortom we krijgen nog even een druk weekje, want er staan ook nog een paar gezellige afspraken in de agenda.
A.s maandag
krijgen we bezoek van Anita Witzier, in haar hoedanigheid als ambassadeur van de stichting hulphond. Kijken of we nog een leuke gift bijelkaar kunnen krijgen.
Zaterdag nog even heerlijk eten met Rien. Zal we l even wennen zijn de eerste keer zonder Cor.
Vertrek staat gepland voor 2e paasdag. We rijden dan in 3 of 4 dagen naar Spanje. We laten wel weer even weten hoe het zal verlopen en hopen jullie weer op de hoogte te houden van onze bevindingen. Nu het weer nog even en dan zijn we weer helemaal tevreden.
groeten,
Kees en Sjouktje

1. Giel en Ank:
    15 april 2014
    Hallo Kees en Sjouktje, wij gaan jullie weer volgen, erg leuk hoor.
    Een hele mooie vakantie. gr Giel en Ank
  2. Rien:
    19 april 2014
    Dag Kees en Sjouktje,
    Ik zit nu ook in de mailinglist en ga jullie volgen, ja voortaan zonder dat ik het aan Cor door kan vertellen. Ik vond het erg gezelling met jullie vandaag en nogmaals goeie reis, doe voorzichtig en veel plezier!
    Rien