Evora 1

29 mei 2014 - Évora, Portugal

Vrienden,
we hebben weer een dagje rijden er op zitten, de afstand was 108 km en daar worden we echt niet moe van. De weg ging dit keer over redelijke wegen, maar soms leek het wel een wasbord. Als de wegen niet mooi vlak zijn merken we dat onmiddelijk in de camper . Een personenwagen gaat daar toch wat makkelijker mee om. Vergeet niet dat we een wielbasis hebben van 4,5 mtr, bestek in de lade en pannen en borden in de kast en lades hebben staan. Vanmiddag even lopende boodschappen gedaan omdat de supermarkt met de naam Continent op loopafstand van 5 minuten was. Maar wat een naam, het doet ons denken aan incontinent. Morgen lopen we naar de stad want dat is maar 2 km verwijderd van de camping. Voorlopig hier geboekt voor 2 dagen maar dat kunnen er ook 4 worden. We staan weer op een Orbitur camping en omdat we lid zijn geworden betalen we hier weer 10 euro per nacht. We hebben nog 4 bonnen en zullen volgens de planning niet weer op een Orbitur camping komen en maken dan de bonnen op. Het weer is wisselend maar de komende dagen gaan we weer naar de 30 graden.
Morgen verslag van Evora, ga nu aan het eten beginnen, macaroni staat er voor vandaag op het menu met een heerlijke bolognese sausje en in plaats van gehakt een lekker stukje kippen vlees erin.
groetjes
kesj