Gradignan

19 juni 2014 - Gradignan, Frankrijk

Hallo,
er valt weinig te melden vandaag. Aleen is de navigatie al verder als de wegbeheerder. Op de weg van Biarritz naar Bordeaux errden ee bij afslag 17 van de weg gestuurd omdat wij in de navigatie hebben ingesteld " geen tolwegen". Er st8nd ook een bord "over 3.000 mtr. -peage" Dus wij netjes van de autoweg en terug naar de route nationaal N 1010 . Groot was onze verbazing dat wij via wat regionale wegen bij afslag 18 weer op de snelweg kwamen. We hadden dus een driehoekje gereden. De kaart geeft aan dat de hele weg van Biarritz naar Bordeaux tolweg is. Op de heenweg hadden wij dit ook al geconstateerd maar waren dat intussen vergeten. De wegbeheerder is dus bezig er een tolweg van te maken maar is nog niet klaar en er zijn ook nog geen tolpoortjes. Dus dom, zal het zelf maar zeggen. Vanaf deze camping kan je makkelijk naar Bordeaux fietsen masr dat laten we even aan ons voirbij gaa n want morgen wordt weer een warme dag. Morgen op doorreis nasr Futuriscoop. Geen foto, s dus kannik dit berichtje makkelijk vanaf de tablet verzenden.
Groetjes Kees en Sjouktje

1. Reinder en Derkje:
    20 juni 2014
    Hebben net weer een aantal van je reisverhalen gelezen. Vooral de lamsbout klonk heel aantrekkelijk. Wij zijn inmiddels ten noorden van Passau en gaan verder langs de grens van Oostenrijk en Tsjechië. Groet en goede reis verder !
  2. Henk de Wit:
    20 juni 2014
    Wij zitten heerlijk op ons balcon en kijken uit over de zee. Heerlijk vertoeven hier.Rond de 28 graden. Groet H en C
  3. J.E. de Boer:
    27 juni 2014
    Veilig thuis, en dan wassen, schoonmaken, administratie bijwerken. Een bekend ritueel.
    Dank voor jullie reisverhalen, zo maakten wij ook een beetje de reis door Spanje en Portugal.
    groeten,
    Annie en Jan de Boer