home

18 augustus 2015 - Bunschoten-Spakenburg, Nederland

Ja en dan is het bijna weer zover dat het reisvirus weer heftig begint te kriebelen en en we weer even de zon op gaan zoeken. Morgen nog even naar de dealer om een paar slotjes te laten vervangen
De deur en de ruimte van de toilettank zijn moeilijk van en op slot te krijgen. Zaterdag nog even een visje bakken bij Henk en Helga die 3 dingen te vieren hebben. Helga heeft der mastertitel behaalt, ze zijn 15 jaar getrouwd en Sanne viert haar verjaardag. Dan nog 3 dagen om in telden en woensdag vertrek. Waar gaan we heen? We zakken via Goes, waar Sjouktje nog een tentoonstelling over quilten wil.bezoeken,langzaam naar beneden e de snelheid waarmee we dat doen is afhankelijk van het weer. Het einddoel is februari oostkust van Spanje. Hoever we zakken is ook weer afhankelijk van het weer
We zien wel en hebben in tegenstelling tot andere reizen weinig voorbereiding gedaan ook al omdat we deze kust redelijk goed kennen. Zal jullie wel weer op de hoogte houden.
Groetjes kees sjouktje

1. Reinder en Derkje:
    18 augustus 2015
    Fijne reis en we volgen jullie reisverhalen met belangstelling !
    Ik neem aan dat jullie niet gaan overwinteren .... tot februari..! je zult wel iets anders bedoelen.
    Wij vertrekken een dag later dan jullie richting Corsica
  2. J.E. de Boer:
    19 augustus 2015
    Vanuit Schagen een fijne reis toegewenst. Het is najaar toch maar factor 20 meenemen.
    Hopelijk hebben jullie het nodig.
    gr,
    Annie en Jan