home

25 juni 2015 - Bunschoten-Spakenburg, Nederland

Vrienden,
Nadat we Lazise verlaten hebben waar we een paar heerlijke dagen hebben doorgebracht zijn we via Kramsach, de camping met het meest luxe sanitair. Je hebt een cabine met wastafel, toilet en douchecabine tot je beschikking en dat alles uitgevoerd in het prachtigste marmer. Nog mooier dan thuis. Via de N ain Spessart camping in Triefenstein zijn we naar huis gereden. Ja en dan eindigt echt de vakantie en moet er weer gewerkt worden. De wasmachine draait overuren en natuurlijk liggen er de nodige rekeningen, soms met een betalingsherinnering want dat krijg je als je ruim 2 maanden weg bent. Onze buren doen veel maar de rekeningen getalen doen ze helaas niet.Het gewone leven neemt weer zijn loop, beetje onkruid uit de tuin halen, boodschappen doen. Dan de komende dagen de administratie en registrati van de reis in de pc zetten en dan komen er weer een aantal leuke siciale contacten eengezellige avobden aan. We zijn dus weer volop bezig met genieten maar nu weer op een andere manier. Jullie begrijpen dat er dus de eerste 2 maanden geen berichten meer komen maar in het vroege najaar vertrekken we tich nog weer efen om wat zon in zuidelijke oorden te tanken. Hoop dat jull u e ons weermet plezier hebben gevolgd en sta open voor vrrbeteringen. He b dit keer wel de reactie van een aantal gemist.
Groetjes Kees en Sjouktje
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Truus en wim leeuwenkamp:
    25 juni 2015
    welkom thuis! fijn dat alles heelhuids is verlopen en de reisverhalen horen we wel.
    Groetjes, Truus
  2. Anna:
    26 juni 2015
    Vanuit een warm en zonnig Portugal welkom thuis.
    Ik heb het hier geweldig fietsen naar het strand en leuke dorpjes bezoeken lunchen en een heerlijk wijntje.
    Thea en Hans verwennen mij erg.
    Volgende week neem ik contact op maken we een afspraak en praten we bij.
    Lieve groet,
    Anna.
  3. J.E. de Boer:
    Kees en Sjouktje,
    Fijn om weer thuis te zijn na een vakantie met vooral in het begin wat hindernissen. We hebben het met aandacht gevolgd.
    Enkele bezienswaardigheden kwamen bekend voor van de Turkije reis met de ANWB. Nu volgen we nog de berichten van Reinder en Derkje en die komen overeen met die van jullie. Even uitrusten en dan weer plannen maken of zijn die er al ? Groeten,
    Annie en Jan de Boer
  4. Paul en Carin:
    26 juni 2015
    Welkom thuis! hoop, dat jullie terug kunnen kijken op een mooie vakantie ondanks de nodige tegenvallers! Spreken elkaar wel weer, groeten,
    Paul en Carin
  5. Mies kweekman:
    Hallo Sjouktje en Kees,
    Fijn dat jullie na allerlei moeilijkheden weer goed thuis zijn. Hebben jullie af en toe gevolgd maar we zaten zelf in Spanje. We zijn zeer benieuwd hoe jullie de NKC is bevallen. Groeten Henk en Mies