Humilladero

12 mei 2014 - Humilladero, Spanje

Vrienden en vriendinnen,
vandaag niet veel beleefd, 124 km afgelegd en wederom door een landachap gereden dat voor 100 % wordt beheerst door olijfbomen. Eindloze landschappen vol met olijfbomen. Dat was ook al zo voor Cordoba. Weinig druiven ranken. Staan nu op camping Sierracila in Humilladero. morgen op de fiets naar het natuurgebied Fuente Piedra. Dit is een natuurgebied met een zoutwatermeer en heel veel flamingo, s. We layen ons verrassen. ? De temperatuur is nog steeds hoog maar we hebben ju wat wind en dat verkoelt heerlijk. Morgen en verslag van deze tocht.
Groeten
KESJ

1. Giel en Ank:
    13 mei 2014
    Hallo Kees en Sjoukte, leuk jullie belevenissen te volgen, nog een mooie vakantie. Maar ik zeg de weblog nu af, vanwege een soms te volle mailbox.We nemen weer contact op als het weer kan, gr Giel en Ank
  2. Truus en wim leeuwenkamp:
    13 mei 2014
    Dus geen dag vol belevenissen gisteren. Lekker rustig toch?
    In het natuurgebied zal heel wat te zien zijn. Veel plezier.
    groetjes, Truus
  3. Henk de Wit:
    13 mei 2014
    Was ook onze ervaring, olijfbomen, olijfbomen, olijfbomen, olijfbomen , olijfbomen enz, kwam geen eind aan.
  4. J.E. de Boer:
    14 mei 2014
    We genieten van jullie verhalen en zijn jaloers op het heerlijke weer in Spanje. Tot nu koud in Holland maar het gaat verbeteren. Groeten uit Schagerbrug,
    Annie en Jan