Le Barcares

1 september 2015 - Le Barcarès, Frankrijk

Vrienden,
Sommige mensen worden al ongerust omdat ze al een week geen bericht hebben ontvangen. Maak jullie geen zorgen het gaat goed met ons maar ik had al aangekondigd dat ik wat minder frequent zou schrijven. We zijn de eerste dagen snel naar beneden gereden ivm het weer. De eerste dag in Frankrijk de hele dag regenen dan rijdt je maar door, dus een dubbele afstand gereden, 500 km. Dus van Goes in een keer naar Bonneval. Daarna in de omgeving van Clermont Ferrand en daarna door naar de omgeving van Beziers en na 2 dagen nu dus door naar Le Barcares met een streepje op de e.'. Het weer is na de regendag geheel omgedraaid en het werd bloedheet.HEERLIJK. Gisterenavond hevig noodweer met stortbuien en veel flitslicht. Hoop dat de foto' s gelukt zijn. Zal ze wel nooit zien. Heb trouwens nog geen foto gemaakt behalve een paar met de smartphone. De plannen oor de komende dagen. Morgen weer een relax dagje en misschien een stukje fietsen. Voor morgemiddag wordt weer een partijtje noodweer verwacht. De lucht trekt hu alweer een beetje dicht. Vandaag onze nieuwe aanwinst geprobeerd want er stond een strak windje dwars onder de luifel door. Het nieuw aangeschafte zijwand was geweldig. We zaten heerlijk uit de wind in de schaduw. Overmorgen vertrekken we hier weer vandaan om dan Spanje in ge trekken. Zit dit verhaal op de tablet in te tikken en het nadeel t.o.v. de laptop is het automatisch aanvullen van woorden. Als je even niet oplet staat er een heel ander .woord . Moet ik toch nog aan wennen en wat vaker naar de gegeven suggesties kijken.. vandaag geen TV ivm de hoge bomen rond ons heen dus gaan we maar een spelletje doen. Nee, niet dat spelletje, bloot slaat dood. Voor vandaag laat ik hier even bij en over een week komt het volg3nde bericht. Trouwens ben ook begonnen met een klein berichtje om de dag op facebook te zetten..
groetjes KESJ

1. Henk de Wit:
    2 september 2015
    Kees, het automatisch vullen van woorden kun je uitschakelen als je dat niet prettig vindt. Bij mij komt boven het toetsenbord een lijst met suggesties die ik alsdan kan aantikken. Groet H&C