Mataro

7 september 2015 - Mataró, Spanje

Vrienden,

Jullie zijn wat meer verhalen van mij gewend maar we hebben eindelijk een camping waar we internet in de camper hebben en we lopen al een tijdje rond met de gedachte om dit anders te doen. Moeten we een what's app groep aan maken of moeten we jullie maar vrienden maken op Facebook. we weten het nog niet. met de verhalen op reislogger gaat altijd wel veel tijd verloren en we moeten wifi in de camper hebben want dat gesjouw met de laptop naar re3ceptie of restaurant heb ik niet zo veel zin meer in. Zit net te bedenken kan ook nog een groepje aanmaken in E-mail.

Maar nu even wat over onze reis dit najaar. We zijn via Goes in Nederland en Frankrijk in Spanje aan gekomen en hebben 4 dagen in Sant Antoni de Calogne gestaan. Prima camping met prachtig sanitair. badkamers met minimaal douche en toilet of zelfs met douche, toilet en wastafel en alles keurig betegeld en geen drukknop voor de douche en heerlijk warm water. We zijn bezig met een relax reisje en zullen weinig cultuur bezoeken. Het is een rust en luier reis. Heb alleen met de telefoon wat foto's gemaakt.

Zal in ieder geval 1 x per week proberen een verhaaltje te schrijven. We staan nu op camping Barcelona en die ligt tegen de plaats Mataró aan . Mataró ligt even boven Barcelona. De camping heeft een gratis shuttle bus rijden die 2 x naar en ook weer 2x terug rijdt per dag. Morgen weer een huishouddagje. Sjouk wil de bedden verschonen en nog wat wasjes doen. Overmorgen op de fiets naar Mataró en verder misschien ook nog een dagje Barcelona. Barcelona hebben we al diverse keren bezocht. Het weer wil nog niet helemaal meewerken want we hebben ook nog regelmatig een bewolkt dagje. Verder vermaken we ons prima en zijn lekker aan het luieren.

groetjes - Kees en Sjouktje

1. Rien:
    7 september 2015
    Dag Kees en Sjouktje, eenmaal per week een berichtje is toch prima voor zo'n vakantie als deze waarin jullie lekker luieren. Het klinkt lullig, maar ik hoef echt niet te weten wanneer jullie de bedden verschonen of de was doen. Wel hoe het met jullie gaat en wat jullie zoal doen/zien. En als ik verder iets wil weten, mail ik wel, toch?
    Ik ben niet voor een what's app-groepje want dan krijg ik alle reacties van anderen ook binnen, mensen die ik helemaal niet ken. Dan is een e-mailgroepje handiger, kan ik tenminste reageren via "Beantwoorden" ipv "Allen beantwoorden".
    Enfin, ik zie het wel. Hoop vooral dat jullie een mooie tijd hebben!
    groetjes
    Rien
  2. Anna:
    7 september 2015
    Prima hoor zo af en toe een berichtje ben altijd wel benieuwd waar jullie zitten. Geniet van deze luier vakantie met hopelijk wat meer zon.
    Groetjes,
    Anna
  3. Truus en wim leeuwenkamp:
    8 september 2015
    zo te lezen hebben vrouwen nooit echt vakantie. Alles gaat gewoon door, bedden verschonen etc.
    Genieten jullie maar lekker het is zo weer om die vakantietijd.
    Groetjes, Truus
  4. Jolanda:
    Hallo Sjouktje en Kees,

Geniet en relax!

Foto,s met een verhaal als reisverslag kan ook na afloop gemaakt worden , als jullie weer thuis zijn (bijv. via blogspot.nl ) Fijne vakantie toegewenst !

Groeten van Ron en Jolanda.
  5. Henk de Wit:
    8 september 2015
    Ben het helemaal met Rien eens, 1x per week en stukje prima, en inderdaad geen WA-groep en huishoudelijke taken weten we toch wel dat die moeten gebeuren.
  6. Paul en Carin:
    12 september 2015
    Dag Kees en Sjouktje,

Zou me niet druk maken over hoe vaak een verslag, is er wat te vertellen dan schrijf je wat, jullie hebben tenslotte vakantie ( de rest van het jaar toch ook)! Geniet en luier maar lekker.
    Groetjes, Paul en Carin