Ourique 1

26 mei 2014 - Évora, Portugal

Vrienden, 26 mei 2014 – Ourique

We zijn weer een “ station” verder en hebben vandaag 84 km afgelegd en staan nu midden in de natuur. Er is hier niets te beleven dan vogeltjes, wandelen en luieren.

Om 17.00 uur hadden we een soort happy hour, de bel gaat en iedereen gaat richting bar. We maken kennis met de bezetting van de camping, 95% Nederlanders.(totaal 10 koppels) Gezellig, je praat wat en drinkt een glas, doet een plas en een ieder gaat weer zijns weegs.

Drankjes kosten gewoon €  1,00 p/st.

Misschien dat we morgen een wandeling door de omgeving kunnen maken en overmorgen vertrekken we weer want dit is wel erg stil. Er zijn hier vreemde vogels en dan bedoel ik echt vreemde vogels, Blauwe eksters en diverse bont gekleurde vogeltjes,.  We staan nu op camping Serro da Bica (zoek maar op, op internet) Verder hebben we weinig te melden. Wifi is weer op de bon, dus betalen en eenmaal opgestart niet meer te stoppen. Dus 2 uur gekocht en eenmaal opgestart loopt gewoon deze 2 uur en is niet meer te stoppen. Daarom maken we dit verhaaltje weer in MS Word zodat we dit alleen maar hoeven te knippen en plakken. Er blijft tot nu toe een koude wind waaien die ons noopt om ’s avonds binnen te eten omdat het dan te koud wordt. Overdag, uit de wind is het heerlijk en de navel begint al een lekker kleurtje te krijgen.

Dat was het en als het lukt zal ook nog een paar foto’s meesturen.

Groetjes, KESJ

Van reisblog naar fotoboek