Serro de Bica

27 mei 2014

Vrienden, 27 mei 2014 – Serro de Bica

Weer een dag voorbij en het weer wil niet echt meewerken. Vandaag begon de dag met redelijk veel zon en in de loop van de dag werd het steeds bewolkter.  De camping heeft diverse wandelroutes en we hebben vandaag voor een route van ca. 5 km gekozen en hebben daar 1,5 uur over gedaan.  Het zijn redelijk goede paden en we hebben de weg goed kunnen volgen. We moesten de rivier 2 x oversteken en dat was bij de 2e keer niet zo eenvoudig om met droge voeten de overkant weer te bereiken, maar het is bij mij gelukt maar Sjouk stapte een keer mis en gleed uit over een glibberige steen.

Morgen vertrekken we weer en moeten daarvoor ca. 100 km rijden. De volgende plaats is Serpa. Zal proberen dit bericht nog te verzenden. Gisteren voor 2 uur WIFI gekocht en dat was niet te onderbreken, werd gezegd. Gisterenavond ons bericht verzonden en vanmorgen nogmaals ingelogd met dezelfde code en dat lukte. We gaan het nu weer proberen en zijn benieuwd of dat lukt. Anders komt dit bericht van de volgende camping want daar is weer gratis WIFI. Het is hier wel gezellig want iedere dag gaat om 17.00 uur de bel en wordt er geborreld met de campinggasten.

Groetjes

KESJ

1. Henk de Wit:
    28 mei 2014
    Voor zover ik kan zien een mooie camping en mooie omgeving om te wandelen
    Groet H&C