Pamplona

24 april 2014 - Pamplona, Spanje

Vrienden,

vanuit een nat Pamplona even een kort berichtje.
Vandaag een prachtige rit gehad over en onder de pyreneeën en zijn we via allerlei binnewegen aangekomen in Pamplona.
De navigatie werkt weer perfect en omdat we tolwegen uit hebben staan worden we netjes over de D en N wegen geleid.
Is wel iets langer maar dan zie je ook iets. De extra kilometers worden weer goed gemaakt door geen tol betaling en een lagere dieselprijs. De diesel prijs schommelt zeer sterk. We hebben al een keer voor 1,26 getankt en vandaag voor 1,30 Op de autowegen en tolwegen is dat ca 1,45 p/ltr.
Het weer zit niet mee want op dit moment giet het van de regen. De veldjes op de camping zijn dan ook aardig drassig en wij hebben de camper dan ook maar gedeeltelijk op een pad gezet. Morgen nog kans van ca. 20 % op regen en we twijfelen dan ook of we met de bus of met de fiets naar Pamplona zullen gaan. Met de fiets is het ca 10 km op een fietspad langs de rivier.(dus vlak). We gaan vandaag weer eens zelf koken, kijken of ik nog weet hoe dat moet, want 2 dagen kant en klaar uit d e vriezer en giste de n lekker luxe in een restaurant. We hebben nog een halve bloemkool en sla met tomaten en daarbij een lekkere hamburger. Voor morgen hebben we vandaag witlof gekocht met en lekker schouderkarbonade. Kortom we zullen niet van de honger omkomen.
Dart was het voor vandaag weer even.
Groetjes
Kees en Sjouktje

1. Giel en Ank:
    24 april 2014
    Hallo, het is in Zuid Limburg prachtig weer, daar staan wij een paar dagen, lekker genieten. Lekker gefietst op de Flyers, gr van ons en heel veel plezier, Giel en Ank