gradignan

23 april 2014 - Gradignan, Frankrijk

Bordeaux

aangekomen in Gradignan, net onder Bordeaux. In het begin ging het fkitsend met de navigatie, maar halverwege ging het toch weer fout.
op de camping aangekomen kikken of we toch de verkeerde coördinaten hadden ingevuld.
Nee de graden, minuten en seconden stonden goed en toch gaf hij nog 99,3 km aan.
Hoe dom kan je zijn, oosterlengte ipv westerlengte. Gaat ons voorlopig niet meer gebeuren.
vanmiddag licht bewolkt nu even kijken in het dorp voor een restaurantje.Verder alles goed.
groeten
Kees en Sjouktje.

1. Truus en wim leeuwenkamp:
    23 april 2014
    wat een pech onderweg! hopelijk gaat het de komende dagen gesmeerd. Sterkte, truus
  2. Wim en truus:
    24 april 2014
    wat een pech onderweg, hopelijk gaat het de komende dagen gesmeerd.
    Groeten en sterkte.
  3. Wim en truus:
    25 april 2014
    Gisteren was het hier ook een mooie dag. Maar tegen 5 uur sloeg het weer van het ene moment op het andere om en viel er op veel plaatsen veel regen en hagel. Noodweer hier en daar. Kortom typisch Nederland.