Paralia Panteleimonos 2

17 mei 2015 - Paralia Panteleimonos, Griekenland

15 en 16 mei 2015. Gisteren geen activiteiten ontplooit. Een beetje zitten lezen en een beetje dutten.

Vandaag nog steeds geen telefoontje van de garage en dus kunnen we gevoeglijk aannemen dat het ook niet meer komt voor het weekend en dat we dus ook morgen hier nog staan. Gelukkig is het weer nog goed en als het zo door gaat wat zullen we dan uitgerust thuiskomen. We balen wel maar leggen ons er maar bij neer.

17 mei 2015. Zondag,  dus gebeurd er helemaal niets. We wachten maar rustig morgen af. We staan op een redelijke camping, goed sanitair. Wat oud maar schoon, douches met veel en lekker warm water, prima internet en via een klein gaatje in het bladerdak ook nog satelliet- televisie. Met onze reisleiders contact gehad om eventueel met de volgende groep die een week na ons is gestart verder te gaan zodat we eigenlijk niets zullen missen van deze reis. Dat is geregeld dus als we maandag of dinsdag gerepareerd worden kunnen we naadloos aansluiten bij de 2e groep van deze reis die dus een week na ons zijn gestart. Als het helemaal fout loopt kunnen we zelfs nog bij een derde groep aansluiten. Verder hebben we weinig te melden. Geen foto’s. Zijn we zielig, . . . . . nee alleen is dit niet de bedoeling van deze reis. Je maakt geen plannen want er kan gebeld worden en dan moet je gaan naar de garage voor de broodnodige reparatie.

1. Truus en wim leeuwenkamp:
    18 mei 2015
    rust is ook goed voor de mens.
    Misschien verlang je er nog eens naar terug naar deze periode van onderbreking vakantie.
    Groetjes, Truus en Wim
  2. Paul en Carin:
    21 mei 2015
    Wat een pech hebben jullie!! Hoop van harte dat het goed komt en jullie je aan kunnen sluiten bij de volgende groep!
    Wij gaan morgen met vakantie naar Oostenrijk.We hopen jullie te kunnen volgen en hopen dat alle pech weg blijft tijdens de rest!
    geduld is een schone zaak!
    Groetjes, Paul en Carin