Quartiera 3

22 mei 2014

Vrienden,

Vandaag besloten om hier nog drie dagen langer te blijven want we hebben een mooi plekje en het weer is niet verkeerd. Vandaag eerst het weerbericht bekeken  en toen besloten om een rustdagje in te lassen. Het weerbericht gaf 50% kans op een bui en om dan 20 km naar Albufiera te fietsen en dus ook weer 20 km terug vonden wij te riskant. Omdat het weer er goed bleef uitzien toch maar even de route verkend en zijn tot 10 km gekomen en toen omgekeerd. De route is uitstekend met prachtige fietspaden. Soms links dan weer rechts van de weg en ook een gedeelte door het park in het midden van de weg. Morgen geeft het weer de hele dag zon en 0% kans op neerslag dus gaan we naar Albufiera. Met de zon gaat het goed alleen de wind blijft maar koud en vanmorgen was er haast geen wind maar in de loop van de dag werd het toch weer eens straf windje, windkracht 4 a 5 denken we. Nu het avond is, bij ons 20.15 en bij jullie 21, 15 uur zit ik wel met een lange broek en hemd en overhemd aan. De rest van de dag wel korte broek en polo aangehad. Dat het in de avond afkoelt is eigenlijk wel lekker want dan slapen we ook lekker met een dekbedje over en niet broeierig warm in de camper. Vandaag wel wat foto's gemaakt van de fietspaden maar die laat ik morgen wel zien met de foto's uit Albufiera.  Internetten moeten we voor bij het restaurant doen en daar eet geen mens maar zit wel iedereen te internetten en te skypen. Kan dus heerlijk meeluisteren. Je snapt het niet maar die mensen vertellen alles waar iedereen mee kan luisteren..

Ga nu weer eindigen en terug naar Sjouktje.

Groeten aan iedereen en tot de volgende keer.

KEES en SJOUKTJE