Rome

5 mei 2016 - Rome, Italië

Rome 05 mei. Vandaag een reisdag van Florence naar Rome. vertrokken met een prachtig blauwe lucht en in de loop van de dag werden er wat wolken zichtbaar/ Eerst vanmorgen met de navigatie een Lidl opgezocht en dat was 11 km van ons vertrek. Een super grote Lidl met een goede sortering zoals we dat van Lidl gewend zijn. Genoeg lof voor deze keten, we hadden vandaag 268 km te rijden en dat ging zeer voorspoedig. We rijden wel iedere keer de tolwegen want je hoort van iedereen dat de andere wegen zeer slecht zijn. Van Florence hebben jullie nog wat foto's tegoed. dus hierbij de foto's van Florence. In Florence is Sjouk gevallen op de camping met als gevolg dat de bril, neus en knie stuk zijn. Geen breuken of verstuikingen maar alleen schaafwonden. Bril is niet meer te repareren maar gelukkig heeft ze een reserve bril bij zich met de zelfde sterkte glazen. Morgen op de fiets naar Rome.

groeten

Kees + Sjouktje

1. Truus en wim leeuwenkamp:
    6 mei 2016
    doe onze groeten aan de Paus!
    Truus en Wim
  2. Henk de Wit:
    6 mei 2016
    Vervelend van de bril, maar gelukkig een reserve.
    Wij nemen aan dat je ook van ons aan de Paus de groeten hebt gedaan of gaat doen.
    Als je mogelijk in het museum van het vaticaan komt vinden wij de plafond schilderingen het mooist (ik bedoel niet de Sixtijnse Kapel)
    Groet Henk en Corry