Sante Elena

7 mei 2014 - Pamplona, Spanje

Ola,

We zijn weer een stukje verder getrokken en staan intussen in Santa Elena. Vandaag ca 100 km afgelegd en morgen trekken we weer verder want hier is verder niets te beleven. Morgen is het nog ongeveer 100 km naar Cordoba.

Vandaag onderweg weer boodschappen gedaan, dit keer bij een Simply. Het is niet altijd eenvoudig om een supermarkt te vinden en we zijn dan ook blij dat we de Lidl app. hebben op ons tablet.

De app. geeft alle Lidl winkels in heel Europa en daarmee navigeren we dan naar een Lidl. Meestal zijn hier ook andere supermarkten in de buurt vandaar dat we dit keer bij een Simply terecht kwamen want die was naast de Lidl. De Lidl in Spanje heeft geen witlof en deze Simply gelukkig wel. Het groente aanbod in Spanje is natuurlijk niet te vergelijken met dat in Nederland. Bloemkool, snijbonen, prei wortelen en dan natuurlijk paprika, courgette, uien, knoflook,champignon, tomaat, sla en soms ook broccoli. Voor de bami en macaroni genoeg mogelijkheden. Vandaag dus witlof met een gebakken aardappeltje, sla en een paar lamskoteletjes van de barbecue.

Het weer blijft nog steeds goed, ook voor de komende dagen. Vandaag was er wel ietsje sluierbewolking maar wel 28 graden.

Vandaag met ons nieuwe compactcamera wat panoramafoto;s gemaakt, weet niet hoe die overkomen op dit medium, maar dat hoor ik dan wel. Op de foto met onze camper zie je een beeld van 270 graden en dat geeft een heel vertekend beeld. Zal me in de toekomst dus beperken tot 180 graden.

Groetjes

Kesj

1. Truus en wim leeuwenkamp:
    8 mei 2014
    zo wereldreizigers leuk dat het allemaal goed verloopt. Hier in Nederland is nu de herfst toegeslagen. Een hele omschakeling voor ons. Eind volgende week is het de bedoeling dat we een paar dagen naar Zeeland gaan. Misschien dat het tegen die tijd weer opknapt het weer. Veel plezier. Groetjes, Truus en Wim
  2. J.E. de Boer:
    8 mei 2014
    Toch witlof gevonden, gefeliciteerd. We zijn jaloers op jullie mooi weer in Spanje, wij krijgen een paar slechte dagen met veel regen.
    Groeten,
    Annie en Jan
  3. Henk de Wit:
    8 mei 2014
    Kees, foto's komen goed over, vooral de 1e met de 3 campers(caravans) is duidelijk de 2e iets smaller. Benieuwd naar foto's in een stad,