Ossa de Montiel 2

6 mei 2014 - Ossa de Montiel, Spanje

Vrienden en vriendinnen, 06 mei 2014

Vanmorgen  laat opgestaan omdat we pas om 09.30 uur brood konden kopen. Helaas kwam de bakker pas om 10.00  uur. Geen probleem want we hebben de tijd.

Laat ik vertellen met wat we wilden op deze reis, warmte en zon. Nou die hebben we in voldoende maten. Vandaag weer een zeer warme dag. (ca 30 graden) Ondanks de warmte toch een ruime 30 km gefietst op prachtige wegen. Fietspaden zijn er niet maar wel hele rustige wegen. Vanmorgen na de koffie eerst een rondje linksom gemaakt van ca 16 km en 4 x een auto tegengekomen. Vanmiddag na de lunch een rondje rechtsom gemaakt van weer zo'n 16 km en weer amper een auto tegengekomen. Daarna lekker zitten lezen en natuurlijk vallen dan de oogjes weleens dicht.

De natuur is hier heel ruig en we zitten in een prachtig merengebied. Er staat wat wind en dat geeft de nodige verlichting met deze warmte.

Onderweg hier naar toe was het landschap heel wisselend. Hele grote vlaktes en dan plotseling hier weer zo'n ruige natuur. Zal nog even wat foto's toevoegen.

Morgen trekken we weer verder en zal dan weer even berichten waar we terecht zijn gekomen. Denk dat we gewoon onze planning volgen.

Adios,

KESJ

1. J.E. de Boer:
    6 mei 2014
    Zojuist via Skype contact gehad, we gaan jullie reisbelevenissen volgen. Blijf gezond, doe geen gekke dingen.
    Tot ziens,
    Annie en Jan