thuis

25 juni 2014 - Bunschoten-Spakenburg, Nederland

Hallo,
gisteren toch maar in een keer naar huis gereden, een afstand van 373 km. We zouden eerst nog even langs de belgische kust maar de thuisbasis begon toch te trekken en vandaar dat we maar zijn doorgereden. Om 14.00 uur waren we thuis en begon het ritueel van de camper weer leeg halen en kon de wasmachine weer overuren gaan draaien. S , avonds even een hapje gegeten bij de Mandemaaker en kon vandaag het normale leven weer beginnen. Nu gaan we de administratie even bijwerken en kunnen we weer gaan beginnen met de planning voor het najaar. Jullie zullen dus onze verhalen moeten missen maar in augsutus komen we weer in beeld en hebben dan de planning klaar voor de najaarsreis.
groetjes Kees en Sjouktje

1. Reinder en Derkje:
    25 juni 2014
    Het is een ritueel dat wij ook kennen !! Wij zijn vanmorgen thuis gekomen en het leeghalen van de camper is niet het allerleukste onderdeel van het reizen !
  2. Henk de Wit:
    25 juni 2014
    Welkom thuis ! H en C
  3. Peter Dinges:
    26 juni 2014
    hallo , hier Delfzijl.Had gisteren al wat geschreven.niet verzonden zeker. jullie site weer gelezen en nu dus weer thuis.wij ook want kleine kleinkinderen toch wat moois.in september weer naar Mayrhofen om alles weer te plaatsen voor de winter,groet Dineke en Peter Dinges