Tolo 2

31 mei 2015 - Tolo, Griekenland

31 mei 2015 . Eindelijk verbinding na dat alles bij de camping is gereset. Vandaag een rustdag en dan is het weer tijd voor een wasje en vanmiddag een beetje luieren en even slenteren langs de gezellige boulevard. Vanavond met de groep een Griekse avond met eten, zang en dans. Ben benieuwd. Verder even niets te melden.

Groetjes Kees en Sjouktje

1. Paul en Carin:
    31 mei 2015
    De verslagen gelezen, het zit niet bepaald mee! Jullie hebben wel zon, iets wat wij graag meer willen hebben. Zitten nu een week in Oostenrijk . Zijn begonnen met sneeuw, regen en erg koud weer. Inmiddels wel een paar mooie dagen, maar het weer blijft wisselvallig. Mooie wandelingen gemaakt. Zien ook prachtige rotsen, maar dan anders. Geniet toch maar van al die oudheid....
    Groetjes, P en C
  2. J.E. de Boer:
    31 mei 2015
    Kees en Sjoukt, de ene tegenslag na de ander, eerst de camper en nu de koelkast. Dat jij, Kees, meer met bier heb dan met stenen had ik kunnen raden. Maar toch fijn dat de camper weer rolt en jullie je reis kunnen vervolgen. We genieten van de reiservaringen en kijken uit het volgende bericht.
    Gr,
    Annie en Jan de Boer
  3. Anna:
    31 mei 2015
    Als ik naar de foto's kijk dan kan ik jaloers worden op het mooie weer maar ja dan moet het bier wel koud zijn maar gelukkig is dat ook weer opgelost.
    Elvira is gisteren vertrokken naar Sjanghai voor haar studie.
    De mannen komen bij mij eten ook gezellig.
    Veel plezier nog.
    Anna