Benicassim

15 september 2015 - Benicasim, Spanje

Hallo.
Maar weer eens even een stukje schrijven. We hebben Mataro verlaten en zijn via Cambrils / Salou doorgereden naar Benicassim. We rijden geen tolweg en nemen de prachtige kustweg. Wel.iets langere afstand maar het blijft iedere keer dik onder de 200km. We hebben dus geen haast en hoeven dan ook niet vroeg weg. Maar zo laat als die Spanjaarden vertrekken hoeft nu ook weer niet. Op onze vorige camping moest je voor 20.00 uur vertrokken zijn en op deze camping, Bonterra, moet je de standplaats om 17.00 uur verlaten hebben. Dat geeft op deze camping toch wel problemen als je zoals wij vroeg aankomt
Veel plekken zijn nog bezet en we konden met moeite een plekje vinden. Geen TV en dus ook.geen voetbal. Aan het begin van het rijtje stond een Spanjaard en.die ging om 16.00uur afbreken en toen konden we verhuizen om 17.00 uur. Moesten nog wel even zoeken om tussen de bomen door nog een signaal.op te vangen. Maar gelukkig hebben we signaal van de Astra satelliet. Vanmorgen een fietstochten gemaakt van ca. 25 km over een prachtig fietspad dat is neergelegd op een oude spoorbaan, dus geen bergen maar lichte glooiingen. We zijn van plan om hier een weekje te blijven. Het weer is de afgelopen week niet zo mooi geweest als we gehoopt hadden maar nu is het weer helemaal echt Spaans, lekkere temperatuur, weinig wind. De ene dag strak blauw en vandaag weer een hele lichte sluier bewolking maar warm genoeg om met ontbloot bovenlijf te lopen. Ga nu een boek.lezen en dan vallen gegarandeerd de oogjes even dicht voor een kleine siësta . Zal kijken of ik van mijn telefoon foto's kan bijvoegen, heb ik.nog niet gedaan.
Groetjes Kees en Sjouktje.

1. Truus en wim leeuwenkamp:
    15 september 2015
    veel plezier en zonnig weer nog de komende weken.
    Groetjes, Truus en Wim,
  2. Anna:
    15 september 2015
    Ziet er goed uit zo in een korte broek. Hier is het herfst en heb ik vandaag de kachel aan dus blijf maar zo lang mogelijk weg.
    Ben blij dat ik in oktober ook nog een weekje naar zuid Spanje vertrek. Veel plezier nog.