Caceres

2 juni 2014 - Pamplona, Spanje

Vrienden,

We zijn verkast en zijn weer in Spanje terecht gekomen. Oorspronkelijk zouden we van Evora naar Merida gaan maar de camping daar schijnt zeer slecht en onbetrouwbaar te zijn. Dus tegen onze regels in hebben we vandaag maar liefst bijna 200 km gereden. Cáceres staat als 3e op de wereld erfgoedlijst van Unesco en dat gaan we morgen dan ook maar eens bekijken. We schijnen er op de fiets naar toe te kunnen en volgens de routeplanner is dat een afstand van ca. 5,5 km. Volgens de routeplanner is dat gelukkig niet over drukke autowegen maar over secundaire wegen.

De camping hier is wel een beetje bijzonder want ieder plaats heeft zijn eigen sanitair, WC, douche, wastafel. Op de kampeerplek staat een huisje van ca. 2 x 2,5  mtr. Het is brandschoon maar Sjouk moest er toch nog even een doek met chloor door heen halen. We staan dus weer op een schitterende plek en blijven dan ook maar weer een paar dagen extra. We hoeven, (willen) per slot van rekening pas eind juni thuis te zijn.  Zal nog even de foto's van de plaats en badkamer toevoegen en dan morgen de foto's van Cáceres

Het is hier nog steeds schitterend weer met temperaturen rond de 28 graden.

Groetjes

Kees en Sjouktje

P.S. als je dit leest laat dan ook eens een berichtje achter zodat wij ook wat van jullie horen.

1. Maura:
    2 juni 2014
    Dat is wel erg luxe voor kamperen maar ziet er goed uit
  2. Truus en wim leeuwenkamp:
    3 juni 2014
    Dus jullie hebben het nog steeds naar je zin, en nog geen tegenzin. Je mag rustig eerder thuis komen hoor als je verlangens hebt naar Spakenburg. Wim is gisteren nog even langs jullie huis gelopen en geen ongerechtigheden ontdekt. Hier is wat het weer betreft, ook prachtig. Het Pinksterweekend wordt het zoals het er nu naar uit ziet, 30 graden. Hartelijke groeten, Truus en Wim
  3. Reinder en Derkje:
    3 juni 2014
    Als je foto's gaat publiceren van jou in een toilet/douche, kun je natuurlijk reacties verwachten !! Het ziet er schitterend uit. Wij hebben zo iets ook ooit ergens gehad. Volgens mij in Frankrijk.
    Veel plezier verder en goede reis