Caseres 3

4 juni 2014 - Cáceres, Spanje

Vrienden,
vandaag een zeer rustige dag alleen even wat boodschapjes gedaan op de fiets. Om bij de supermarkt en te komen moeten we een grote bult over, dus even de ondersteuning op boost en dan kachelen we zo naar boven en suizen dan weer naar beneden, 50 km per uur. We hebben de keus uit Lidl, Dia, Mercadona en Supercoop, dus keus genoeg. Het treft niet erg want we zijn in 3 super markten geweest. We hebben n.l. vloeibare bakboter nodig. Kent men kennelijk niet in Spanje. In de derde supermarkt maar olijfolie meegenomen, nadeel dat spettert veel meer en dan loopt Sjouk weer te mopperen. Het weer blijft goed en morgen gaan we onze luxe plek weer verlaten en trekken Portugal weer in, klein campingkje met 25 plaatsen. We laten het we weer horen.
groetjes =Kees en Sjouktje

1. Truus en wim leeuwenkamp:
    4 juni 2014
    ik kan wel een flesje bakboter opsturen, maar misschien kunnen jullie het in Spanje introduceren? Wie weet hoe je dan nog zaken kan doen in de bakboter. Groetjes, Truus
  2. Anna:
    4 juni 2014
    Terug van een schitterende reis naar Zuid-Engeland heb ik al jullie reisverhalen weer gelezen en ben dus weer helemaal bij. De Engeland reis was geweldig ik was in Kent en de Cotswold een mooi uitgestrekt heuvelachtig landschap met mooie cottages het was een sprookje om te zien en natuurlijk alle mooie tuinen en kastelen. Verder zijn we van de vroege morgen tot de late avond verwend alles werd voor je gedaan en dat is heerlijk ik heb ervan genoten jullie nog veel plezier en geniet ervan.
    Groeten van zus Anna.
  3. J.E. de Boer:
    5 juni 2014
    Wij lezen vol aandacht jullie belevenissen in het Spaanse land.
    En altijd maar dat mooie weer. We zijn wel een beetje jaloers op de prachtige trip die jullie maken. In Holland is het weer ook redelijk. Tijdens de Pinkster wordt het warm. Vrijdag de 13e vertrekken wij naar Seeblick Toni, een fiets arrangement
    van een week en daarna richting de Elbe.
    Groeten, Annie en Jan